maanantaina, tammikuuta 23, 2006

Kuvatonta höpinää kirjoista

Tämän päivän "oman ajan" olen käyttänyt netissä roikkuessa. Olen vertaillut eri käsityöliikkeitten tarjontaa ja lankojen hintoja (ja kerännyt rohkeutta tehdä tilausta). Huomasin, että tässäkin asiassa vertailu kannattaa!

Tunnustan, että minulla ei ole kuin 1 vaivainen neulekirja, Hanna Jaacksin Nyt neulomaan. Ihan hyvä kirja, mutta koska tässä harrastuksessa into kasvaa tehdessä (ainakin minulla) niin tänään painelen kirjastoon. Suuria käsityölehtiä minulla on ainakin 10 vuoden numerot, mutta ne eivät kuitenkaan korvaa hyvää kirjaa. Salaisena haaveena (tai nyt siis siitä tuli julkinen) minulla on se, että saisi WG:n Käden taidot kirjasarjan. Hinta taitaa olla vähän alle 400€...No jos sitten kun palaan töihin.

Töihin olen palaamassa maaliskuun puolessa välissä ja Jaakon hoitopaikasta ei ole mitään vielä kuulunut. Vähän karmaisee ajatus siitä, että jollekin vieraalle pitää lapsonen hoitoon jättää. Ei ole päivää, etten tätä miettisi.

1 Comments:

Blogger Altocumulus said...

Meillä oli sama pelko hoitopaikan suhteen, mutta sitten keksitiinkin, että jäädessämme molemmat osittaiselle hoitovapaalle, voimme tehdä töitä eri aikaan ja hoidamme pojan kotona ainakin kevään ajan! Tuntui kuin olisi kivi pyörähtänyt sydämeltä, sen verran vaikeaa olisi ollut 1 v. viedä hoitoon. Mutta toivottavasti te saatte kivan hoitopaikan ja tiedon siitä piakkoin!

6:55 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home