tiistaina, kesäkuuta 06, 2006

Hellurei

No niin. Viikossa on ehtinyt tapahtua paljon. Oma asunto meni myyntiin, ja päivän myynnissä oltua tuli jo ensimmäinen tarjous. Ehdittiin jo siitä riemuita, mutta sitten sen ostajan takaajat perääntyivät, niin siinä meni sitten koko kauppa myttyyn... Ei se mitään, eilenhän vasta oli ensimmäinen virallinen näyttö.

Töissä olen oppinut kantapään kautta paljon tuuraamistani hommista. Ei näytä olevaan ollenkaan niin kamalaa tai vaikeaa kuin olin ajatellut. No ei kyllä ole vielä tarvinnut luoda kokonaan uusia raporttipohjia, mutta eiköhän sekin suttaantuisi. Olen ainakin positiivisella asenteella liikkeellä!

Viime viikon balettikokemus oli sanalla sanoen antoisa ja hotellissa nukuin kuin pieni karhunpentu. Olin mahtavan virkeä torstaiaamuna-niin että töissäkin huomauttelivat, tosin mukavaan sävyyn.

Olen jopa neulonut automatkat aamuisin ja Jaakon liivi on reilu puolessa välissä. Kuvia laitan sitten seuraavaksi. Mieskin kävi työmatkalla Tallinnassa ja minä sain tuliaisiksi Filatista nätin sinistä italialaista puuvilla-viskoosilankaa ja sitten ihan tavallista luonnonvalkoista puuvillalankaa. Tälle luonnonvalkoiselle on jo ohje katsottuna. Kerron siitäkin sitten toiste enemmän. Nyt en jaksa alkaa purkamaan kuvia kamerasta, joten nämäkin langat näyttäytyvät sitten myöhemmin blogissani.

Ja sitten alkaneen viikon kurjistus. Jaakko rukan korvatulehdus ei näköjään ole parantunut. Ilmeisesti Amoxin kuuri auttoi alkuun, mutta ei sitten tappanut koko pöpöä. Höh. Toivottavasti Jaakko mussukka syö tätä yhtä innolla kuin edellistä. Sitä hän otti suorastaan nautiskellen :)

Missä se kesä luuraa?